Informujemy również, że przyjmujemy zgłoszenia w tej sprawie od osób zainteresowanych lub ich rodzin.
Wymagane dokumenty:
- zgłoszenie ustne,
- odpis skrócony aktu małżeństwa, jeżeli związek małżeński został zawarty poza Urzędem Stanu Cywilnego w Wysokiem,
- dowody osobiste małżonków do wglądu.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego w Wysokiem, pokój nr 14 (I piętro). Informacje w tej sprawie można uzyskać pod numerem telefonu: 84 680 6206 w.36
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 16 października 1992 r o orderach i odznaczeniach ( Dz.U. Nr 90, poz.450 z późn.zmianami ).
2. Rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21.09.2011 r w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów ( Dz.U. Nr 186, poz.1102 ).
Po rozpatrzeniu wniosków i przyznaniu medali przez Prezydenta RP, w ciągu 6-ciu miesięcy nastąpi ich uroczyste wręczenie. O terminie uroczystości małżonkowie zostaną powiadomieni pisemnie.
Powrótul. Nowa 1
23-145 Wysokie
tel: 84 680 62 06 /42
fax:84 680 62 44
ug@ugwysokie.lbl.pl facebook.com/Gmina-Wysokie