Proponowany porządek obrad sesji:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad sesji.
3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia I sesji Rady Gminy.
4. Interpelacje i zapytania Radnych Rady Gminy.
5. Ślubowanie radnego.
6. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Stałych Rady Gminy Wysokie.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia ryczałtu dla Przewodniczącego Rady Gminy Wysokie.
9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diety dla Wiceprzewodniczącego Rady Gminy.
10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych.
11. Informacja z wykonania budżetu i przedstawienie aktualnej sytuacji finansowej Gminy przez Skarbnika Gminy.
12. Informacja o stanie oświaty.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski.
15. Zakończenie obrad II sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
Krzysztof Pop
Powrót
ul. Nowa 1
23-145 Wysokie
tel: 84 680 62 06 /42
fax:84 680 62 44
ug@ugwysokie.lbl.pl facebook.com/Gmina-Wysokie